Rechercher dans la nomenclature
- Section M : Professional, scientific and technical activities
- Division 73 : Advertising and market research
- Group 73.1 : Advertising
- Class 73.12 : Media representation
Sub-class 73.12Z : Media representation
Nomenclatures
Last updated on: 01/01/2008
This sub-class includes
-
la régie publicitaire de médias pour la vente ou la revente de temps d'antenne et d'espaces publicitaires
-
les centrales d'achat d'espace
This sub-class doesn't include
-
la vente de temps d'antenne ou d'espaces publicitaires directement par les propriétaires de ces temps ou espaces (éditeurs, etc.), voir la classe d'activité correspondante
-
les activités de relations publiques (cf. 70.21Z)
Associated products null
73.12.11 – Sale of advertising space on a fee or contract basis in print media
73.12.12 – Sale of television/radio advertising space or time on a fee or contract basis
73.12.13 – Sale of Internet advertising space or time on a fee or contract basis
73.12.14 – Sale of events related advertising
73.12.19 – Other sale of advertising space or time on a fee or contract basis
73.12.20 – Re-sale of advertising space or time on a fee or contract basis